NAJAVA AKCIJE: VELIKA PLANINSKA TRKA 22.09.2012.god.

 

PD Kablar u subotu, 22.09.2012.god. organizuje 17. Veliku planinsku trku, za planinare, rekreativce, bicikliste i maratonce.

Pravo učešća: Pravo da učestvuju u Velikoj planinskoj trci imaju svi zainteresovani, ljubitelji prirode i sporta. Za maloletne učesnike obavezna je pratnja punoletnih lica, dok je za za maloletne bicikliste i maratonce obavezna saglasnost - potpis roditelja prilikom podnošenja prijave za trku, ili overen spisak učesnika iz sportskog kluba.

Prijava učesnika: Svi učesnici na početku trke popunjavaju prijavu, koju predaju organzatoru. Svi učesnici dobijaju učesničke knjižice.

Individualni učesnici (pešaci) prijavljuju se na Gradskom trgu u Čačku na dan trke od 7.00 do 8.30.

Učesnici iz škola prijavljuju se u matičnim školama, a prijave će zaduženi nastavnici dostaviti organizatorima takođe na dan trke.

Biciklisti i maratonci (posebno u muškoj, posebno u ženskoj konkurenciji) prijavljuju se na startu trke u Ovčar Banji kod restorana „Dom“ od 7.30 do 9.00. Na startu se mogu prijaviti i pešaci koji ne budu došli na Gradski trg, već direktno u Ovčar Banju.

Kotizacija: Biciklisti i maratonci plaćaju kotizaciju za učešće u VPT u iznosu od 600,00 din. po učesniku.

Start: Trka se otvara posle prijave učesnika, na Gradskom trgu u Čačku u 8.30. Za sve učesnike sem biciklista organizovan je prevoz autobusima do Ovčar Banje. Start je kod restorana „Dom“ u Ovčar Banji u 9.30 za bicikliste, a u 10.00 za njima startuju maratonci i pešaci – rekreativci.

Staza: Predviđeno je da se učesnici kreću delom tzv. Ovčarsko-kablarske transverzale, kablarskom stranom, od Ovčar Banje prema Čačku. Dužina staze je oko 21 km. Na kontrolnim tačkama duž staze biće raspoređeni kontrolori, čija je uloga da usmere učesnike i pruže im potrebnu pomoć.

Cilj: Trka se završava na terenima Sportskog centra „Mladost“ u Čačku, gde će u 13.00 takmičarima biti dodeljene nagrade i diplome, a u 16.00 obaviće se podela zahvalnica ostalim učesnicima i sponzorima. Za učesnike će biti organizovan ručak (vojnički pasulj). Mole se učesnici da ponesu pribor za jelo (kašika, viljuška).

Priznanja i nagrade: Priznanja i nagrade se dodeljuju za prva tri mesta u obe trke u muškoj i ženskoj kategoriji. Nagrade su robne (sportska oprema).

Potrebna oprema: Obuća za pešačenje, višeslojna sportska odeća, kabanica ili kišobran za slučaj kiše. Za bicikliste je obavezna kaciga. Potrebno je poneti hranu do ručka (sendviče i sl.)  i vodu (min. 1,5 l). Na dve lokacije duž staze biće obezbeđena cisterna sa pijaćom vodom, gde učesnici mogu dopuniti svoje zalihe.

Posebne napomene: Svi učesnici polaze na trku dobrovoljno, u skladu sa pravilnikom o bezbednosti Planinarskog saveza Srbije i  svojim fizičkim i zdravstvenim mogućnostima. Organizator VPT nije odgovoran za eventualne materijalne i nematerijalne štete, nastale kao posledice postupaka učesnika. Svojim potpisom na prijavi učesnici trke potvrđuju da su upoznati sa činjenicom da učestvuju u trci na sopstvenu odgovornost, kako u pogledu lične bezbednosti, tako i u pogledu materijalne i krivične odgovornosti.

Pozivaju se svi učesnici da se ponašaju dostojno jednog ovakvog skupa, da tokom trke čuvaju i ne zagađuju prirodu, da ne oštećuju i ne ugrožavaju dobra i imanja pored kojih prolaze... Duž staze, na kontrolnim tačkama i drugim pogodnim mestima biće raspoređene kese za prikupljanje smeća.

Za dodatne informacije obratiti se sekretaru društva Miroslavu Paunoviću, tel. 060/064 243, ili na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. .

Organizacioni odbor VPT

Velika planinska trka

Broj pregleda članaka
501787

Informacije o klubu i aktivnostima
USLUŽNI TELEFON: 064 852 6048
ADRESA: Braće Glišića 6, Čačak 32000 TEKUĆI RAČUN: 155-3126-41 HALKBANK,
MAIL: pdkablarcacak@gmail.com

  • 01-logoca
  • 02-TALIJA
  • 03-Tetragon
  • 04-BExport
  • 05-ZENES
  • 06-cacanska-banka-v
  • 07-alti
  • 08-logodom
  • 09-LOGOINTERSP
  • 10_talia_photo