НАЈАВА: КАБЛАР - Друго коло трекинг лиге СРБИЈЕ субота, 17. октобар

МЕСТО ОДРЖАВАЊА: Овчар Бања – центар насеља (Основна школа „Ратко Митровић“).

ПРОГРАМ:

07.45 - 09.15 Пријава учесника

09:15 Свечано отварање

09.30 Старт трке – ТЛС

Интерактивну мапу можете погледати овде

2. Коло Трекинг лиге Србије  - Позивно писмо

ОПИС СТАЗА:

СТАРТ И ЦИЉ  за све три трке је код школе  у Овчар Бањи

МАЛА СТАЗА – ПРАТИТИ ЖУТЕ ТРАКЕ, дужина 15.64km, успон 870m:старт-КТ1(3km);КТ1-КТ2(3.08km);КТ2-КТ7(3.03km); КТ7-КТ9(4km);КТ9- циљ(2.53km) – носи 41 бод, временски лимит за прелазак стазе 5 сати и 15 минута.

Трка стартује испред школе у Овчар Бањи. Након 300m скретање лево навише асфалтним путем до краја успона , а затим скренути лево на шумски пут. Код стуба са планинарским путоказима скренути лево, на наредних 1km стаза је ужа повремено стеновита (опрез). Код стуба са планинарским ознакама у мањој боровој шуми скренути десно (правац ШАНИК и КАБЛАР). Након око 1km стаза у буковој шуми скреће десно уз страну (највећи успон на стази) и након 250m стиже на КТ1. Од КТ1 скренути десно, па на превоју у четинарској шуми наставити право. Код првог наредног стуба са планинарским путоказима скренути лево. На изласку из шуме на пропланак скренути десно. Код табле са мапом Овчара и Каблара наставити право навише до самог врха Каблара, до каменог обележја (885m), а затим опрезно лево гребеном до платформе видиковца и КТ2. Назад доњом стазом уз ограду, па на крају спуста а пре табле са мапом скренути десно на шумски пут до окрепне станице на рачвању трекинг стаза. Од ње ићи напред 50m, па десно кроз шуму, а затим путем између имања. На изласку на чистину, а испред старих кућа скренути оштро лево, па после око 300m десно низ ливаду у којој се налази стари цер –споменик природе. На дну ливаде скренути десно на пољски пут и пратити га до изласка на макадамски пут код споменика крајпуташа где се скреће лево до КТ7 и окрепне станице. После КТ7 скренути десно и затим на крају успона скренути опет десно. Након 400m наставити право поред гараже, па на доле ливадом, а затим шумским путем око 2,5km до планинарског дома „Каблар“, КТ9 и окрепне станице . Излазак на асфалтни пут, па скренути десно и пратити 2,3km до циља.

СРЕДЊА СТАЗА – ПРАТИТИ ЦРВЕНЕ ТРАКЕ, дужина 27.17km, успон1336m: старт-КТ1(3km);КТ1-КТ2(3.08km);КТ2-КТ3(3km);КТ3-КТ4(2.5km);КТ4-КТ6(2.15km);КТ6-КТ7(3.05km);КТ7-КТ8(3.35km);КТ8-КТ9(4.51km);КТ9-циљ(2.53km)) – носи 68 бодова, временски лимит за прелазак стазе 7 сати и 45минута

Све три стазе воде истим путем до окрепне станице на рачвању стаза након КТ2 испод врха Каблара. Од окрепне станице средња и велика стаза настављају лево путем до противградне станице, па десно путем између међа на доле до изласка на макадамски пут до сеоске чесме (са леве стране), па скренути десно. Одатле се излази на асфалтни пут и иде се лево до КТ3. Од КТ3 наставити лево колским путем, па после 200m оштро десно. На изласку на следећи пут ићи лево, најпре поред имања, па кроз шуму. На изласку из шуме, код бунара, ићи десно доле, па преко ливада до другог електростуба (планинарска маркација), од стуба  лево до руба њиве, затим десно ливадом уз руб шуме,  до старог дома, где се налазе  КТ4 и окрепна станица. Од КТ4 кренути десно изнад дома макадамским путем навише до асфалтног пута где се код старе напуштене продавнице налази КТ6. Одатле се улази у стазу која се налази са десне стране, па након 800m излазак на шири сеоски пут, а одатле ићи десно до изласка на асфалтни пут. Од изласка на асфалтни пут идемо лево наниже до испод куће крај пута, а одатле десно на макадам до КТ7 и окрепне станице. Од КТ7 скренути лево, па на крају узвишења поново лево поред мајдана, затим поред жуте куће, онда нешто стрмији спуст (опрез), а на крају спуста скренути оштро десно на шумски пут до КТ8 и окрепне станице. Од КТ8 скренути десно, па преко потока лево, па опет десно поред камп приколице. Одатле се долази до шљивика испод куће, па се наспрам куће скреће лево, а одатле шумским путем од око 3,5km до планинарског дома „Каблар“, КТ9 и окрепне станице . Излазак на асфалтни пут скренути десно и пратити 2,3km до циља.

ВЕЛИКА СТАЗА – ПРАТИТИ СРЕБРНЕ ТРАКЕ, дужина 34.59km, успон 1625m:старт-КТ1(3km);КТ1-КТ2(3.08km);КТ2-КТ3(3km);КТ3-КТ4(2.5km);КТ4-КТ5(4.57km);КТ5-КТ6(5km);КТ6-КТ7(3.05km);КТ7-КТ8(3.35km);КТ8-КТ9(4.51km);КТ9-циљ(2.53km) – носи 85 бодова, временски лимит за прелазак стазе 8 сати и 45 минута.  Пролазни временски лимит за КТ 4 је 12:30.

До КТ4 средња и велика стаза воде истим путем. Од дома наставити лево путем преко потока и даље напред до мостића и изласка на макадамски пут. Сада ићи десно путем навише , па на изласку на асфалтни пут опет десно асфалтом 350m до КТ5 и окрепне станице. Од КТ5 даље десно путем кроз село, па код гараже на раскрсници опет десно. На око 500m даље са пута ићи лево на стазу поред напуштене куће, па рубом ливаде до поточића, (опрезно преко потока), па лево на изласку на пут до дома у Врнчанима где се враћамо на КТ4. Од КТ4 кренути десно изнад дома макадамским путем навише до асфалтног пута где се код старе напуштене продавнице налази КТ6. Одатле се улази у стазу која се налази са десне стране, па након 800m излазак на шири сеоски пут, а одатле ићи десно до изласка на асфалтни пут. Од изласка на асфалтни пут идемо лево наниже до испод куће крај пута, а одатле десно на макадам до КТ7 и окрепне станице. Од КТ7 скренути лево, па на крају узвишења поново лево поред мајдана, затим поред жуте куће, онда нешто стрмији спуст (опрез), а на крају спуста скренути оштро десно на шумски пут до КТ8 и окрепне станице. Од КТ8 скренути десно, па преко потока лево, па опет десно поред камп приколице. Одатле се долази до шљивика испод куће, па се наспрам куће скреће лево, а одатле шумским путем од око 3,5km до планинарског дома „Каблар“, КТ9 и окрепне станице . Излазак на асфалтни пут скренути десно и пратити 2,3km до циља.